相信很多台灣人都開始對漏斗胸和朱志純醫生不太陌生了, 但是對香港來説就是當你走進醫院想説問醫生為什麼我的胸是凹的時候,他們都會反問你,什麼你的胸是凹的,,,,就好像你走進一家店買一件衣服,想問這件衣服多少錢的時候,店員反問你這件衣服是那裏來的一樣無言.....所以以下本人的經歴會用粤語來打希望能幫到更多的的香港人,,,,,先在這謝謝全體 

Hello 甘多位巴絲打我叫Issac 我係係五年前就發現自己有凹胸有去做GYM 但係發覺唔多Work 好昜無氣同大隻唔到所以真係好Down, 仲有時係無做運動GE 情況下心跳可以無神神跳得好快好辛苦, 其實之前都有去法國醫院Check過但係個個都話無事, LOR無事又會心跳可以無神神跳得好快GE, 所以之後都無咩點理過..  但係直到有次係CCTVB 新聞睇到個凹胸圖話係咩漏斗胸我就開始留意了, 上網Check下咩係漏斗胸找過好多大陸Page 直到找朱志純醫生個Page 睇左好多Case 之後發覺凹胸可大可小所以就直接Email比朱志純醫生, 點解找朱醫生? 因為真係信唔過大陸, 朱醫生好快回左我個Email話叫我最好去佢醫院比佰Check下。所以我都好快book左機票去台灣因為怕夜長夢多,到左台灣就用google去搵個間醫院既位置,到左醫院見到朱志純醫生,去叫我要做幾個簡單ge檢查,第一係照x光第二做心電圖第三就係做磁力共振朱醫生好仔細咁睇曬所有資料之後同我講話我既胸口凹得算厲害已經押到心臟所以最好盡快做手術當時聽到真係好驚但係朱醫生之後話其實LE個手術成功率好成熟加上出血好少叫我唔使咁驚,之後返到香港我就跌賣心水去面對LE件事, 屋企人都好擔心始終係我第一次做手術, 所以成家人都陪我一齊過台灣, 甘當然啦做手術之前都會上網睇多d個案等自己有個心理準備,同埋知道成個手術會做d,去到台灣

第一日

首先就係登記入院手續賣換好病人衫之後就開始掛點滴照x光做多次心電圖同埋其他檢查之後十二點鐘開始禁食野同飲野,其實第一日都冇乜特別野之後就訓教就係咁多

 第二日

今日就要準備做手術晨早流流9點幾叫醒我就即刻叫我上病床準備推去做手術上到病床果一刻真係好驚唔知點形容入到手術室見到成班人圍住我全部都係醫生護士埋麻醉師朱醫生見到我第一次做手術做個你同我講 ( 你訓教就得啦醒左就冇事其他野交俾我地喇 ) 之後麻醉師就幫我住個氧氣罩無幾耐就訓著左一醒左就係加護病房帶住氧氣罩同止痛劑機本上成日都係訓覺無咩特別

 第三日

第三日基本上都冇乜點痛正係吊鹽水果隻手有D痛正係訓下醒下訓下醒下又一日

第四日

開始走出醫院行下食下野訓下又一日.......

 第五日

可以出院啦......今日一早有護士來同我洗傷口洗完就去拎藥同做出院手續做完就去見下朱醫生比朱志純醫生睇下個胸口同傷口同約下...下次覆診時間就去機場番香港..... 

 

在這要多謝全體醫護人員特別是朱志純醫生.........他在我做完手術後天天都跑來問我有没有不舒服和傷口還痛不痛我相信很少醫生會像朱醫生這麼細心的....在這我要再多謝朱醫生給了我一個新生活.........

 如果有病友有什麼不明白和擔心都可以打來問我  香港電話 : 6603 5428  ISSAC

arrow
arrow
    全站熱搜

    Dr. 朱志純 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()